Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ ΦΟΙΝΙΚΕΣ ΑΣΦΥΞΙΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΛΛΑ

ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ
Κάθε ζαρντινιέρα κόστισε λίγο παραπάνω από το κατώτατο μισθό, όπως πολύ εύστοχα έλεγε ένα σύνθημα που γράφτηκε σε μία από αυτές. Το άσπρο τους χρώμα είναι πολύ προκλητικό, τις κάνει να μοιάζουν με τους άσπρους πίνακες της τάξης. Πώς να αντισταθεί κανείς στο πειρασμό να γράψει κάτι επάνω; Μετά από τόσα χρόνια εκπαίδευση στην έκθεση ιδεών η χρήση τους μοιάζει αναπόφευκτη.
Άλλοι ,βέβαια, έχουν αντίρρηση στον περαιτέρω καλλωπισμό των ντενεκέδων του Μεγάλου Περιπάτου. Πιστεύουν ότι δεν επιδέχονται καμία βελτίωση, ότι είναι στο ζενίθ της καλαισθησίας, του καλού αστικού γούστου και ότι δίνουν την απαραίτητη μεταμοντέρνα βιομηχανική χροιά στο γκρίζο της ασφάλτου. Το γεγονός ότι τα πιο πολλά φυτά έχουν, ήδη, ξεραθεί δεν φαίνεται να είναι πρόβλημα αλλά πηγή κέρδους για κάποιους που θα τους ανατεθεί να τα αντικαταστήσουν. Ο αναθέσας του αναθέσαντος, ο κλέψας του κλέψαντος.
ΦΟΙΝΙΚΕΣ
25 χτικιάρηδες φοίνικες τοποθετήθηκαν σε ζαρντινιέρες στη Πανεπιστημίου. Σαστισμένοι στέκονται μέσα στο αστικό τοπίο και νέφος εντελώς παράταιροι με το υπόλοιπο σκηνικό. Κάνουν την ίδια εντύπωση που θα έκανε η τοποθέτηση φαναριών κυκλοφορίας στην όαση της Σίμπα. Αυτοί οι Βεδουίνοι είναι πολύ πίσω. Δεν έχουν σχέδια μεγάλης πνοής και ανάπτυξης, είναι στερεότυποι και προβλέψιμοι. Εδώ υπάρχουν υπουργοί και αποφάσεις. Σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση από τη 22/7 επιτρέπεται ξανά η τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων τύπου ΠΙΖΑ,ΡΑΚΕΤΑ και ΠΥΡΓΟΣ σε πεζόδρομους και μεγάλους περιπάτους, μεταξύ άλλων χώρων. Η διαφήμιση της κατανάλωσης ξεκινά με την κατανάλωση της διαφήμισης και την υποταγή στο προϊόν της επιχείρησης. Οι κυβερνήσεις το λένε συνέχεια. Ότι είναι καλό για τις επιχειρήσεις, είναι καλό για το λαό.
ΜΑΤ ΚΑΙ ΑΣΦΥΞΙΟΓΟΝΑ
Εάν ο λαός δεν εννοεί να καταλάβει το καλό του υπάρχει η ράβδος η οποία ,όμως, δεν σημαίνει τίποτα χωρίς τον ραβδιστή. Σε κάποια φάση βρέθηκα να με κυνηγούν 1200 ευρώ σε εξοπλισμό συν ένας μισθός του Δημοσίου σύνολο κάπου στα 2200, χώρια τα έξτρα. Πρόσωπο δεν βλέπεις βέβαια. Πρόσωπο ανθρώπου, εννοώ. Αυτό που βλέπεις είναι το πρόσωπο της κρατικής βίας. Αν είχα τη δυνατότητα να ψυχαναλύσω το σκοτεινό μυαλό πίσω από τη μάσκα, είμαι σχεδόν σίγουρος, ότι θα έβρισκα ένα ιστορικό βίας που του ασκήθηκε και βίας που και ο ίδιος ασκεί. Όπως ο κλέφτης κλέβει χωρίς διακρίσεις έτσι και ο ματατζής βαράει χωρίς διακρίσεις. Ο ίδιος δε φοράει διακριτικά. Έχει την πρακτική του ‘ανθρώπου’ που νομικά καλυμμένος πίσω από τον εξοπλισμό και τη νομοθεσία, εκτελεί εντολές και μένει ατιμώρητος. Κάποιοι αγενείς λένε ότι ο ματατζής είναι το κρέας γύρω απ΄τη κωλοτρυπίδα . Εγώ διαφωνώ. Πιστεύω ότι είναι ένας δούλος που θα ασκούσε βία ακόμη και εάν δεν τον πλήρωναν, φτάνει να την ασκούσε για χάρη του αφεντικού του.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ
Η εποχή είναι απαιτητική, όπως άλλωστε και κάθε εποχή και πρέπει κανείς να προσπαθεί να βλέπει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η δημιουργία της επιτροπής ήταν μια αναγκαία
κίνηση στην κατεύθυνση της συμπόρευσης και του κοινού αγώνα Αυτό το επιβεβαίωσε η μαζικότητα της συμμετοχής και στις τρεις διαδηλώσεις κατά του νομοσχεδίου που υποτίθεται ότι τις ακυρώνει.
Η οργισμένη άποψη με τις κουκούλες ήταν παρούσα και την Τρίτη 7/7 αλλά δεν έκαναν καμία κίνηση επειδή το κλίμα ήταν διαφορετικό. Δεν υπήρξε η αφορμή για μολότοφ. Τη Πέμπτη που υπήρξε όμως, τα όργανα της τάξης ,όχι της δικής μας της άλλης, ξεκίνησαν. Δεν μπορώ να κατακρίνω μια άποψη, μπορώ όμως να διακρίνω το γεγονός ότι αυτή η έκφραση της οργής είναι και το ταβάνι της.
Στο δρόμο τώρα. Από τη μια μεριά του το ΠΑΜΕ είχε κάνει κατάληψη στο χώρο μπροστά στη Βουλή και είχε στήσει τις μικροφωνικές του. Όλοι οι άλλοι δρόμοι ήταν κλειστοί από τα ΜΑΤ, τις κλούβες και φυσικά από τη ΔΡΑΣΗ. Η τέλεια φάκα. Αυτοί που έριξαν τις μολότοφ, αφού κλώτσησαν την πόρτα της φάκας, που έκλεισε για εμάς τους υπόλοιπους, εξαφανίστηκαν μέσα στην ανωνυμία τους βγάζοντας τις μάσκες τους. Οι υπόλοιποι απολαύσαμε τα αποτελέσματα της επιλογής των προηγούμενων όπως ανοιγμένα κεφάλια, λιποθυμίες και σπασμένα χέρια. Οι στημένες συλλήψεις ακολούθησαν. Πρέπει κάποιος όταν αποφασίζει να κάνει κάτι είτε είναι συμβολική κίνηση είτε μολότοφ ,χωρίς να έχω διάθεση να εξομοιώσω τις δύο πρακτικές, να σκέφτεται: ΠΟΙΟΝ ΩΦΕΛΕΙ; Το κίνημα ή το θέαμα; Θέλουν να είναι πρωταγωνιστές σε ένα επεισόδιο ή συναγωνιστές σε ένα αγώνα διαρκείας; ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΜΑΙ.
ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
Κακώς το συγκεκριμένο κανάλι έχει χαμηλή τηλεθέαση. Είναι το κανάλι του ναού της δημοκρατίας. Κάθε συνεδρίαση είναι το αντίστοιχο της Θείας Λειτουργίας . Υπάρχει ο Αρχιερέας , ο πρόεδρος, υπάρχουν δεξιοί ψάλτες, αριστεροί ψάλτες, το εκκλησίασμα, οι λιγοστοί αλλά αφοσιωμένοι τηλεθεατές δηλαδή , και οι Απόστολοι που δεν είναι άλλοι από την κυβέρνηση, αυτοί που διακονούν το λόγο του πανάρχαιου δημοκρατικού Θεού. Η ανταλλαγή ερμηνειών του σοφού λόγου των Ιερών Κειμένων δηλαδή του Συντάγματος και των Νόμων δείχνει και το πνεύμα του Νομοθέτη το όποιο είναι πολύ ελαστικό όπως και η διάθεση όλων αυτών που ευαγγελίζονται την εφαρμογή αυτών των νόμων στο όνομα του κυρίαρχου Λαού. Η συμπολίτευση και η αντιπολίτευση οργισμένα κατηγορούν η μία την άλλη ότι όταν ήταν στη κυβέρνηση έκλεβαν, διέφθειραν, εξυπηρετούσαν ημέτερους, και συνδιαλλάσσονταν εξυπηρετώντας πάντα τα συμφέροντα αυτών που τους στήριξαν οικονομικά. ΠΡΑΓΜΑΤΙ. Είναι η μόνη φορά που λένε την αλήθεια. Ο παρατηρητικός τηλεθεατής θα έχει εντοπίσει την απουσία ανεμιστήρων από την αίθουσα. Δεν είναι τυχαία. φανταστείτε όλα αυτά τα σκατά να έβρισκαν στους ανεμιστήρες .Χάλια θα τους έκαναν τους επισκέπτες-μαθητές που πηγαίνουν στα θεωρεία για να πάρουν μια πρώτη γεύση από το δημοκρατικό κοινοβουλευτικό μέλλον. Η Υπουργός Παιδείας, εάν ήταν λίγο διορατική, θα έπρεπε να έχει ήδη εντάξει το VOULIΚΑΚΑCHANNEL στην Ευέλικτη Ζώνη.
T.T

Αρχείο κειμένων